Lista

Minns ni de här listorna man ständig fyllde i på bilddagboken? (kanske bara var jag) (nej det var det inte, i know you did) Åh. Hittade en på en annan blogg när jag läste idag, snodde den lite och hoppas det är okej.

1. Var är din mobiltelefon?
Lagt den upp och ner på en bänk för att jag kunna koncentera mig på plugget. HAHA. Tji fick jag.

2. Var är din andra hälft?

På jobbet.

3. Ditt hår?

Tackar som frågar har faktiskt precis gjort min egen inpackning (??) och det är supermjukt.

 4. Ditt humör?

Pallar inte sammanfatta lokalt självstyre uuhhhä. (tycker det är kul egentligen)

5. Din dagsplan?

Plugga. jippido.

6. Din dröm i natt?
Det var något dåligt. Slog lite på Oliver mitt i natten vet jag, så det var väl hans fel att den var dålig.

7. Ditt livsmål?
Ehh. Att aldrig få ekonomiska besvär. Faktiskt.

8. Rummet du är i?

Vårt lilla hyresrum.

9. Din hobby?

Serier, läsa, argumentera.

10. Din skräck?

Arbetslöshet.

11. Var vill du vara om sex år?

När jag är tjugofem. Herregud ingen aning. Förhoppningsvis i Stockholm eller annan stor stad i världen.

12. Var var du igår kväll?

På hemköp och köpte godis till mig & Oliver. eheheheh

13. Vad är du inte?

Tålmodig. Absolut inte, inte alls.

14. En sak du önskar dig?

Pengar. Jag vill handla kläääääder. Nytt beroende fyi.

 15. Var växte du upp?

På Gotland. I Visby, alltid bott i Visby tills nu.

16. Det senaste du gjorde?

Tog fram anteckningblocket och bestämde mig för att plugga.

17. Dina kläder?

Morgonrock. Den är för övrigt leopardmönstrad. Fick den i julklapp. Jag ser alltså ut som en fyrtioårig mamma som röker och färgar håret blont. Tack mamma och pappa för den.

18. Din tv?

Min födelsedagspresent när jag fyllde femton.

19. Ditt/dina husdjur?
Har inget 😦

20. Din dator?
En Macbook Air.

21. Din bästa ägodel?

Min dator och mobil. Sry för boringness.

22. Saknar någon?

IMG_4165

23. Din bil?

Har ingen. Kanske lika bra. Förjävlig på att köra. For your saftey liksom.

24. Något du inte har på dig?

Jeans. Blåa jeans. Hatar de. Fast de är snygga, they make me fat.

25. Favoritaffär?

Handlar bara på HM haha how sad is that.

26. Din sommar?
Ett helvete rent utsagt. Hade inget hem, jobbade röven av mig, var sjuk hela tiden och flyttade runt och hann inte sova ordentligt och hade noll ekonomi då jag var tvungen att lägga allt på mat. Fast hade en awesome arbetsplats.

27. Älskar någon?

IMG_0301

28. Favoritfärg?
Svart. Det är så hemskt.

29. När skrattade du senast?

I morse. Oliver är roligare än han ser ut. HAHA nej det där lät hemskt.

30. När grät du senast?

Igår. Gråter alldeles för ofta när jag har PMS. Gråter över allt, hela tiden, no reason. Är helt otröstbar.

Listan är en gammal från Sandra

Leave a comment