you may see this place and find no worth, but its a little piece of heaven here on earth.

Bokade för ett tag tid att tatuera mig. Jag vill nästan inte berätta det för människor, så att skriva det på internet kanske inte är det smartaste. Kommer antagligen chicken out i alla fall. Tatuera sig är en sak som verkligen inte är typiskt mig. Inte heller att sitta och skriva blogg inlägg när det är två dagar kvar till tenta. Mina ögon värker för att jag inte satt i mina linser och haft glasögonen för länge.

Oliver är på jobbet och jag, jag ska bara plugga. Men ska också träna. Ska göra det nu innan jag ångrar mig. Gymmet är alltid öppet och ligger femton meter från dörren så har absolut inga ursäkter längre. Det är lite tråkigt.

Beställde varor från Fyndiq. Pengarna drogs men köpet misslyckades och alla varor ligger kvar i kundkorgen utan att vara påväg till min dörr *:)* Deras telefontjänst finns inte och det enda sättet att nå de är genom mail. Kul.

Leave a comment